نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

کارشناس والیبال ایران: فدراسیون والیبال هدف مشخصی از حضور در تورنمنت‌ها ندارد

  • کد خبر: ۱۸۲۶۱۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
کارشناس والیبال ایران: فدراسیون والیبال هدف مشخصی از حضور در تورنمنت‌ها ندارد
کارشناس والیبال ایران گفت: فدراسیون والیبال باید یک برنامه بلندمدت از سال گذشته برای خود تهیه می‌کرد تا مشخص کند هدفشان از حضور در تورنمنت‌ها چیست.

حسن ثانیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: فدراسیون والیبال باید یک برنامه بلندمدت از سال گذشته برای خود تهیه می‌کرد تا مشخص کند هدفشان از لیگ ملت‌ها، قهرمانی آسیا و مسابقات آسیایی هانگژو و در ادامه انتخابی المپیک چیست.

وی ادامه داد: تیم ما در بازی‌های لیگ ملت‌ها شرکت کرد، اما بازیکنانی مانند میلاد عبادی‌پور و میثم صالحی به صورت انفرادی تمرین می‌کردند. چرا وقتی قرار است تیم ملی در ارومیه از حیثیت ایران دفاع کند، چنین بازیکنی از دو ماه قبل در کنار تیم ملی تمرین نداشته باشد. یعنی ما علنا بدون هیچ هدفی در این تورنمت‌ها با تمام نیرو‌ها شرکت کردیم که حاصل آن می‌شود شکست مقابل ژاپن بدون حتی یک ست پیروزی!

تصمیمات فدراسیون والیبال مقطعی است

کارشناس والیبال ایران در خصوص دلایل نتایج ضعیف اخیر تیم ملی والیبال گفت: دلیل نتایج ضعیف تیم ملی والیبال عدم وجود یک کمیته فنی و عدم سیاست‌گذاری کلان برای والیبال ما است. اگر قرار است از نیروی جوان استفاده کنیم باید فضای آن را برای آنان نیز فراهم کنیم. تصمیمات ما مقطعی و تورنمت به تورنمت است که نتیجه آن هم انچنین می‌شود.

ثانیان بیان کرد: والیبال ما پتانسیل بالایی دارد که در نوجوانان و جوانان جهان روی سکو می‌رویم، اما به دلیل نبود برنامه‌ریزی مناسب نمی‌توانیم از پتانسیل این بازیکنان در تیم بزرگسالان استفاده کنیم.

بهروز عطایی باید برای بازیکن تعیین تکلیف کند، نه بازیکن برای او

وی در خصوص عملکرد کادرفنی تیم ملی خاطرنشان کرد: بخشی از عملکرد ضعیف تیم ملی به کادرفنی مربوط می‌شود. بهروز عطایی باید یک درصد پیش‌بینی این نتایج را می‌کرد. عطایی باید شرایط را برای فدراسیون و تیم ملی تعیین کند، نه اینکه بازیکن تعیین تکلیف می‌کند که در چه تورنمنتی حضور پیدا می‌کند و در چه تورنمنتی استراحت می‌کند!

ثانیان بیان کرد: کادرفنی باید شرایط بازیکن را در نظر بگیرد تا با یک انگیزه مضاعف در تیم ملی کار کند، اما در حال حاضر هیچگونه انگیزه و همدلی و جنگندگی در اردوی تیم ملی والیبال ایران دیده نمی‌شود که تمام این‌ها به مدیریت بهروز عطایی بازمی‌گردد. عطایی باید نقش پررنگ‌تری ایفا می‌کرد.

کارشناس والیبال ایران ادامه داد: یک نیروی کاربلد در کادرفنی به نام افشاردوست داشتیم که آن را حذف کردند. یا نتوانستند از توانایی‌های او استفاده کنند یا اینکه افشاردوست ایده‌هایی داشت که با سلایق کادرفنی متفاوت بود. اگر افشاردوست ۱۰۰ بازی ملی دارد، بهروز عطایی ۲۰ بازی ملی دارد.

بی‌تفاوتی بازیکنان تیم ملی والیبال در بازی‌ها کاملا مشهود بود

ثانیان عنوان کرد: در این مسابقات نوع بازی، عملکرد بازیکن، نوع ضربه زدن بازیکن و بی‌تفاوتی بازیکن کاملا مشهود بود. یک وقت است عملکرد خوبی داریم و می‌بازیم، اما تلاشمان را کرده‌ایم، اما آیا پتانسیل ایران شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن در ایران بود؟ در هر ۳ ست حتی نتوانستیم بیش از ۲۰ امتیاز کسب کنیم!

هنوز زمان تغییر مربی در تیم ملی والیبال نرسیده است

وی در خصوص اینکه آیا زمان تغییر کادرفنی در تیم ملی والیبال ایران نرسیده یا خیر، گفت: با توجه به زمان اندکی که داریم هنوز زمان تغییر مربی نرسیده است. اگر یک مربی خارجی بیاوریم تا بخواهد با بازیکنان ما آشنا شود، زمان‌بر خواهد بود. در حال حاضر باید یک جلسه فنی با ۱۰ مربی فنی ایران گذاشته شود و تعاملی با بهروز عطایی برقرار شده و یک یا دو مربی به کادرفنی تیم ملی اضافه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->